TPK - TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
Wideorozmowa z tłumaczem języka migowego (https://tlumacz.migam.org/nfz)
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę:
- pielęgniarki/położnej
- lekarską.
- w formie telekonsultacji.
W ramach TPK uzyskasz:
- poradę medyczną
- e–receptę
- e–skierowanie
- e–zwolnienie.
Więcej informacji na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia (https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/)