17 listopada 2017
   
Tekst

Szukaj w serwisie

Netia, w trosce o komfort i profesjonaln obsug osb niesyszcych, uruchomia w swoim warszawskim Biurze Obsugi Klienta now usug - wirtualnego tumacza jzyka migowego. To innowacyjne rozwizanie, ktre dostpne jest w ofercie Netii dla klientw biznesowych i instytucji, czy w sobie nowoczesne narzdzia do wideokonferencji z dostpem do wykwalifikowanych tumaczy jzyka migowego.

Netia, jako jedyny operator telekomunikacyjny w Polsce, posiada w swoim portfolio usug wirtualnego tumacza jzyka migowego. To innowacyjne rozwizanie, ktre umoliwia firmom i instytucjom komfortow i profesjonaln obsug osb niesyszcych, jednoczenie speniajc wymogi ?Ustawy o jzyku migowym i innych rodkach komunikowania si?, dostpne jest rwnie w Biurze Obsugi Klienta Netii (przy ul. Tamowej 7A w Warszawie).  

?Zaley nam, aby jako obsugi klientw Netii bya jak najwysza. Stale udoskonalamy nasz system wsppracy z klientem, szanujc jego czas i dbajc o komfort. Dlatego te, w naszym gwnym oddziale Biura Obsugi Klienta w Warszawie, wprowadzilimy usug wirtualnego tumacza jzyka migowego, dziki ktrej rwnie osoby niesyszce mog sprawnie i szybko uzyska pomoc i wszelkie informacje zwizane z nasz ofert.? ? powiedziaa Joanna Wciso, Dyrektor Departamentu Obsugi Klienta.

Jedn z pierwszych w Polsce instytucji z sektora administracji publicznej, ktra zdecydowaa si na wprowadzenie tego innowacyjnego rozwizania Netii, jest Urzd Miasta Opole. Zainstalowana tam usuga wirtualnego tumacza jzyka migowego, przy uyciu prostego w obsudze systemu, pozwala na stworzenie rwnych szans dla osb niesyszcych i sabosyszcych w instytucjach publicznych.

Waciwa obsuga osb niesyszcych i osb z powanymi uszczerbkami suchu jest wyzwaniem dla kadej instytucji, ktra ma bezporedni kontakt z klientami. Od 1 kwietnia 2012 roku wszystkie urzdy maj obowizek dostosowa swoje dziaanie do ?Ustawy o jzyku migowym i innych rodkach komunikowania si?, ktra mwi o zapewnieniu dostpu do informacji niesyszcym we wszystkich organach administracji publicznej.

Szacuje si, e w Polsce liczba osb niesyszcych moe waha si od 45 tys. do 50 tys., a niemal 900 tys. osb ma powany uszczerbek suchu. Najwiksz organizacj osb niesyszcych, zrzeszajca okoo 100 tys. czonkw, jest Polski Zwizek Guchych.

?Osoby niesyszce s czsto spychane na margines ycia spoecznego. Zaatwienie najprostszych spraw urasta do rangi ogromnego problemu. Ciesz si, e nowoczesne technologie z powodzeniem niweluj takie dyskryminacje. Mam nadziej, e coraz wicej instytucji zdecyduje si na wdroenie tego typu innowacyjnych rozwiza.? - mwi Jarosaw Duszak, prezes zarzdu oddziau opolskiego Polskiego Zwizku Guchych.

W caej Polsce jest jedynie kilkuset tumaczy Polskiego Jzyka Migowego, na zdecydowanie przekraczajc ich moliwoci czasowe liczb instytucji uytecznoci publicznej.  Osoby niesyszce s z tego powodu naraone na trudnoci: na rozwizanie prostych problemw musz niejednokrotnie czeka duo duej ni pozostali interesanci, czsto te ponosz wysokie koszty zwizane z wynajciem zewntrznych profesjonalnych tumaczy jzyka migowego.

Wirtualny tumacz jzyka migowego Netii obejmuje tumaczenia obu jzykw migowych funkcjonujcych w Polsce. Sposb jego funkcjonowania jest prosty ? niedosyszcy interesant, ktry przychodzi do instytucji, przez wyrane oznaczenia graficzne kierowany jest do miejsca, gdzie znajduje si tumacz on-line. Tam zostaje poczony z profesjonalnym tumaczem jzyka migowego, ktry rozpoznaje spraw, z jak interesant przychodzi do urzdu. Tumacz zawiadamia osob wyznaczon do obsugi, ktra ma kompetencje do rozwizania problemu.

Wicej informacji http://biznes.netia.pl/tlumacz

rdo: http://media.netia.pl/

     

Koa terenowe












Oferty pracy

  • Pracownik sprztajcy
    Pracownik sprztajcy Oferta skierowana do osb z orzeczeniem o stopniu niepenosprawnoci Numer...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Statystyka

Użytkowników : 2
Artykułów : 187
Odsłon : 1053443
Naszą witrynę przegląda teraz 54 gości 

ARCHIWUM      strona gwna     kontakt     mapa serwisu      dla pracownikw